In Waalwijk staan 10 medewerkers voor u klaar om antwoord te geven op al uw vragen.Om de kans op een snel antwoord voor u zo groot mogelijk te maken ,is het wel verstandig meteen te vragen naar de juiste persoon. Onderstaand een overzicht van onze medewerkers en met welke vragen u bij wie terecht kunt :
Administratie
Virginie Lamers (bankzaken, debiteuren, crediteuren ,tarieven, import)
Aanwezig : iedere werkdag van 09.00 tot 13.30 uur.
Jettie Rademacher (facturatie, administratie)
Aanwezig: Dinsdag en vrijdag de gehele dag.
Export Portugal
Marcel van der Horst (planning, tarieven en informatie)
Ramses van Oudheusden (planning, statusrapporten en administratie)
Import Portugal
Raymond de Bruine (planning, tarieven en informatie)
Kevin Snoeren (planning en administratie)
POD’s :
Kevin Snoeren : kevin@lusocargo.nl : pod’s export/import
Sales + Techniek en Onderhoud :
Martijn Lamers : martijn@lusocargo.nl : verkoop binnen- en buitendienst, tarieven, onderhoud
website.
Magazijn en Distributie :
Walter Ros : magazijn en binnenlanddistributie
Richard van Baal : magazijn en binnenlanddistributie
Bedrijfsleiding :
Peter Eiff : peter@lusocargo.nl : algemene vragen en alle overige vragen ,indien juiste medewerker
niet aanwezig zou zijn.