NL GB PO
 

Het team

In Waalwijk staan 10 medewerkers voor u klaar  om antwoord te geven op al uw vragen.Om de kans op een snel antwoord voor u zo groot mogelijk te maken ,is het wel verstandig meteen te vragen naar de juiste persoon.  Onderstaand een overzicht van onze medewerkers en met welke vragen u bij wie terecht kunt :

 

Administratie

Virginie Lamers (bankzaken, debiteuren, crediteuren ,tarieven, import)

Aanwezig : iedere werkdag van 09.00 tot 13.30 uur.

                       

Jettie Rademacher (facturatie, administratie)

Aanwezig: Dinsdag en vrijdag de gehele dag.

 

Export Portugal

Marcel van der Horst (planning, tarieven en informatie)

Ramses van Oudheusden (planning, statusrapporten en administratie)

 

Import Portugal

Raymond de Bruine (planning, tarieven en informatie)

Kevin Snoeren (planning en administratie)

 

POD’s :

Kevin Snoeren : kevin@lusocargo.nl : pod’s  export/import

 

Sales +  Techniek en Onderhoud :

Martijn Lamers : martijn@lusocargo.nl  : verkoop binnen- en buitendienst, tarieven, onderhoud

                              website.

 

Magazijn en Distributie :

Walter Ros   :   magazijn en binnenlanddistributie

Richard van Baal : magazijn en binnenlanddistributie

 

 Bedrijfsleiding :

Peter Eiff  : peter@lusocargo.nl :  algemene vragen en alle overige vragen ,indien juiste medewerker

                                                             niet aanwezig zou zijn.

Aanbiedingen
Nieuwsbrief

Facebook